BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


♥♥♥ mY haPpine$$ i$ mY owN LiFe, iF u d0n'T LikE iT ju$t LivE uR LiFe aNd LeaVe mE aLonE...mE wiLL bE 0weZ mE, n0t u bUt ju$t mE.. LuRvE mYLifE, haPpine$$ i$ miNe !! ♥♥♥





Friday, October 22, 2010

BriTa teRgeMpaR !!!!

Btul neyh…ak nda tipu…betul2 TERGEMPAR pnya ceta…astaaggaaaa….kmu neyh kann…ingat ak men2 kaa…ishhh…isshhh…isshhhh….begini bha tu ceta nya….ehem2…


D awal subuh pada 22 oktober 2010 seawal jam 3 pagi, di sebuah perumahan yang dikenali sebagai Taman Muhibbah d daerah Keningau. Ada seorang gadis sunti yang duduk keseorangan d rumah nya tanpa di temani oleh sesiapa. Pada saat itu, gadis tersebut tengah seronok melayan mimpi indah bersama ttuuutttttt… secara tiba2 paha kiri gadis tersebut terasa gatal, maka dengan mamai nya c gadis pun menggaru laa pahanya dengan perlahan. Namun begitu, semakin gadis tersebut menggaru pahanya semakin dia merasa sakit dan pedih. Lalu c gadis pun bangun dari pembaringan dan membuka selimutnya untuk mengetahui sebab kesakitan itu. Tetapi saat c gadis cuba untuk duduk, dia terasa seperti ada sesuatu yang sedang bergerak di telapak kakinya dan meronta-ronta untuk melepaskan diri. C gadis yang merasa geli dengan situasi tersebut telah mengangkat kakinya dengan segera. Dalam kesamaran suasana subuh (tiada lampu sebab kena kC mati), c gadis dapat melihat pergerakan suatu benda yang telah terlepas dari bawah kakinya. Dengan sumber cahaya dari luar rumah, c gadis dapat melihat bentuk badan makhluk tersebut. Badannya panjang, bergerak dengan laju dan pantas, berwarna hitam. Tetiba, c gadis tersentak dari kemamaian tidurnya. C gadis seperti pernah melihat makhluk tersebut sebelum ini. Setelah berusaha memerah otak di awal subuh, dia pun teringat semula kisahnya sendiri semasa di tingkatan 3 dahulu. Makhluk itu adalah LIPAN !!!!!! c gadis mula sedar dari mamai lalu mencapai torchlight yang ada berhampirannya (malaz maw bangun tuk switch on lampu) dan mula menyuluh paha kirinya. C gadis terlihat ada dua bekas tusukan pada pahanya. Dengan itu c gadis pun mula yakin terhadap makhluk apa yang telah menusuknya. C gadis mula terasa pedih pada pahanya yang mula membengkak. Dengan sisa kekuatan yang ada, c gadis pun mengagahkan diri untuk berdiri dan cuba untuk mencari makhluk tersebut. Setelah lampu dihidupkan, c gadis pun mula membongkokkan diri untuk mencari makhluk itu, namun harapan untuk MEMBUNUH makhluk tersebut hanya tinggal harapan. Tidak terlihat walaupun batang hidungnya. Maka c gadis pun kembali ke ruang tamu untuk meneruskan tidur walaupun pahanya masih terasa pedih. Setelah penat berusaha untuk melelapkan mata, c gadis pun tertidur semula.

Jam menunjukkan tepat pukul 7.00 pagi bila handfon c gadis membunyikan alarm. Dengan perasaan yang malaz, c gadis pun memaksa dirinya untuk bangun kerana dia perlu pergi ke opiz. Untuk seketika dia terlupa perihal mengenai pahanya. Dia pun berjalan menuju ke dapur untuk ke tandas. Saat pintu tandas dibuka tiba ada satu makhluk yang terjatuh ke lantai. C gadis yang terkejut dengan kehadiran pendatang tanpa izin itu teruz menginjak c makhluk tersebut sehingga tercerai nyawa dan badan. Maka tamat la usia c pendatang itu.

TAMAT.
Pelakon utama

Gadis : Aku sendiri
Makhluk : LIPAN


p/s : ceta neyh benar2 berlaku pada diriku tadi subuh.. pedih weeiii kna sengat… mulau c lipan…suda laa masuk ruma ak nda bagi salam, datang bertandang pun waktu subuh tyme ak tengah syiok2 layan mimpi…kili tul c lipan…suda laa p jarum ak tanpa izin, bukan satu taw tapi dua…doktor pun nda brani cucuk sampai dua tapi c lipan, brani2 nya dia….tapi, padan laa muka dia kena injak…sapa suhh…kotoh !!!



…. ^_^ ….
♥ bByChiCky ♥

0 ceTa kaMu: