BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


♥♥♥ mY haPpine$$ i$ mY owN LiFe, iF u d0n'T LikE iT ju$t LivE uR LiFe aNd LeaVe mE aLonE...mE wiLL bE 0weZ mE, n0t u bUt ju$t mE.. LuRvE mYLifE, haPpine$$ i$ miNe !! ♥♥♥





Sunday, June 6, 2010

aQue sYunK dYa !!!!

Aku mau kasi tinggal ko tapi aku sayang ko sangat2…tiap kali aku try tok lupakan ko mesti nda pernah dapat…malah, aku makin lagi sayang ko…apa ne !! apa bha yang sebenarnya ko buat ngan aku sampai aku nda boleh kasi tinggal ko. Ko tau ka ko buat aku sakit !!! aku sakit !!! sakit sangat !!!


SUMPAH !! seumur hidup aku nda pernah lagi aku sayang s0me0ne sampai macam ne…ko buat aku sayang ko..ko buat aku suka ko…tapi dalam masa yang sama ko buat aku sakit !! apa yang ko mau sebenarnya..tolong laa….jangan buat aku begini….jangan seksa hidup aku lagi….aku nda tahan….aku nda kuat tok terima semua ne….aku nda sanggup untuk terus2 sayang ko kalau ko nda sayang aku sepertimana aku sayang ko…..tolong laaa….aku merayu dengan ko…..plezzzz …..plezzzzzz !!!!! aku merayu ngan ko….tiap hari rasa sayang aku makin kuat tok ko…ko tau ka !!! aku nda mau bhaaaa !!!!!!!!!

ya Allah…..terlalu besar dugaan mu untuk ku ya Allah…. Aku betul2 nda sanggup mau terus kan semua ne ya Allah….  ….hentikan laaa semua ne… dengan nama mu ya Allah…aku benar2 tidak sanggup mau terima semua ne… buang laa semua perasaan ne ya Allah…ya Allah !!!!!!!!!! aku tidak mahu lagi menyayangi nya ya Allah…..astaghfirullahalazimmmmmmmmm……sumpah ya Allah…..aku benar2 tidak kuat tok dugaan ne….beri laa aku kebahagiaan ya Allah….bukan perasaan sayang ne… aku tidak mahu terus menyayangi nya…….


Apa yang aku perlu buat supaya aku nda sayang ko lagi arrr ????!! tolong laaa….. jangan seksa aku macam ne….JANGAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku sakittttt !!!!!!!!!!! hati aku sakitt !!!!!!!!!!!!!!!!!! jangan dekat dengan aku lagi…..tolong laaaa…..pergi laaa jauh2 dari aku kalau ko nda pernah sayang aku….jangan kasi biar aku teruz2 sayang ko… aku nda mau….!!!!!!! Sakitttttttttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ko tau kaaa aku sakit bila aku sayang ko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ko tau ka aku sakit bila aku tau ko nda sayang aku !!!!!!! AKU SAKITTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!! ya Allahhhh !!!!!!!!!!!!! berkali2 dah aku memohon pada Mu ya Allah….jangan biar kan rasa ne terus menghantui aku…. Tolong aku kali ne ya Allah…aku betul2 tidak sanggup memikul beban ne….berat ya Allah……beratttt !!!! aku terlalu lemah ya Allah…..tersangat2 lemah untuk mengangkat semua ne….cukup laaaa selama ne aku menyayanginya…..jangan ditambah lagi perasaan ini ya Allah….tolonggggg !!!!!!!!!!! aku terseksa dengan perasaan aku sendiri…. Tolong laa kembalikan diri aku yang sebenar…..aku merayuuuuu !!!!! tolong laaaa !!!!!


sakittttttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lama2 aku boleh jadi gila kalau terus2 macam ne……ya Allah…!!!jangan buat aku begini lagi.sakit…..sakit…..sakit…..sakit….sakit….sakit….sakit….sakit…sakit…sakit. apa yang mesti aku buat supaya aku lupa kan ko ne !!!! bagitau aku….aku akan buat apa saja asalkan aku nda sayang ko lagi…..apa saja !!!!!!!!!!!!!!! plezzzzz !!!!!!!!!!! aku merayuuuuuuuu dengan ko…..jangan buat aku begini….aku mau teruskan hidup aku dengan gembira bhaa…..bukan begini….aku mau yang terbaik tuk hidup aku….tidak seperti ini….aku tidak sanggup terseksa….aku tidak sanggup merana….aku tidak sanggup menderita….


Kenapa aku mesti sayang ko sampai macam ne skali ??? kenapa aku nda sayang orang lain sama macam yang aku sayang ko….kenapa aku mesti terSANGAT2 sayang ko…??? Apa yang ko buat ngan aku ne ???? aku SAYANG ko… SAYANG sgt2…sampai bila2 pun ak akn tetap sayang ko....f0rever & always....


……………………………………aku SAYANG ko ………………………………


.... ^_^ ....
<3 bByChiCky <3