BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


♥♥♥ mY haPpine$$ i$ mY owN LiFe, iF u d0n'T LikE iT ju$t LivE uR LiFe aNd LeaVe mE aLonE...mE wiLL bE 0weZ mE, n0t u bUt ju$t mE.. LuRvE mYLifE, haPpine$$ i$ miNe !! ♥♥♥





Wednesday, June 2, 2010

PART 1 : KITA REMIX GENK - NYSA

Nama : Nurhanisah binti Mohd. Firdaus
Lahir : 24 Januari 1991
Tinggal : KK pun boleh, Nabawan pun boleh, Tawau lagi boleh…
Status : Single but not available
Gelaran : Chick SkunXx
E-mail : nysalicious_ny@yahoo.com.my


Nysa, heheheh…nie laa aku…yang tulis semua benda nie…aku wat semua nie bukan untuk apa…sekadar untuk tatapan korang mengenai genk remix nie…lagipun masa nie aku bosan sangat..takde apa2 yang nak dilakukan. So, tetiba jax terpikir pasal benda nie…ntah macam mana jari2 aku nie cepat jax menaip. Nak berenti pun tak boleh dah. Kena laa juga terus kan. Lama-kelamaan rasa best plak nak abizz kan benda nie n bagi korang baca..hahahaha…aku tak tau laa korang suka @ tak benda nie, tapi bagi aku benda yang aku tulis nie sangat bermakna. Di masa hadapan bila kita terpisah, benda nie laa yang akan mengingatkan kembali kenangan aku bersama ngan korang bertiga... aku harap aku takkan lupakan korang..aku cuma nak korang tau betapa aku gembira n bersyukur coz dapat kawan cam korang nie…n kalau boleh aku nak relationship nie akan sentiasa kekal till when2..even if kita dah terpisah, jangan plak korang lupakan aku yerr…owh ya, aku nak minta maaf ngan korang berempat kalau selama kita berkawan nie aku ada wat something yang mengguris hati nurani n perasaan korang semua..sama ada aku sengaja ataupun tak sengaja…ye laa mana tau kan tyme aku cakap tue korang terasa ati …so, I’m very..very sowry…soooo muchhhh. Jangan marah arrr…nanti berkedut muka owhhh…takde pulak yang nakkan korang kang…hehehehe. N satu lagi segala benda yang korang pinjamkan n beri serta semua yang korang belanja kat aku tue kat aku diharapkan ianya ikhlas dari ati yang paling dalam..hahahahaha…apa aku merepek nie…macam laa pasni kita tak jumpa lagi kan…hahahaha…lawak…lawak…lawak…hahahah…


.... ^_^ ....
<3 bByChiCky <3

0 ceTa kaMu: