BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


♥♥♥ mY haPpine$$ i$ mY owN LiFe, iF u d0n'T LikE iT ju$t LivE uR LiFe aNd LeaVe mE aLonE...mE wiLL bE 0weZ mE, n0t u bUt ju$t mE.. LuRvE mYLifE, haPpine$$ i$ miNe !! ♥♥♥





Thursday, June 3, 2010

CUTI SUDA BEEEEIIIIIIIII......

actually ceta ne ak tulis pd 02:36 (selasa-25052010....biar pown dah berlalu, tapi ak ttap nk pozt kt blog ne.....heheheheh...bCa je laa....

Hmmm…ne kali aku mau ceta psal kejadian ari ne laa kannn….hehehh….actually ceta ne utk yG kemarin punya….yelahh tinguk tarikh dan masa skunk ne kan uda masuk ari selasa….yang aku mau ceta ne kejadian pada ari isnin kemarin…heheheh….nda dapat tidu bha….tu laa tangan ne lancar jakk mau tulis sumthing kat sini….heheheh….okeh2… straight to0 the p0int laaa yaaa….heheheheh

Ari ne last uda paper kami tok ne sem….(yeahhhh…..MERDEKA !!!! ) hehehe… kunun laa gumbira.. padahal teda2 ne bha menjawab paper tadi…sabar jakk pensyarah yang check paper tu nanti…heheheh….well, bila uda last paper ne mesti laa pas ne holiday tyme kann….nahhh….pasal holiday ne sebenarnya yang aku mau kongsi ceta ne…well, pazne aku nda akan lagi jejakkan kaki ke politeknik kota kinabalu ne sehingga lah ke tahun hadapan…sebabnya adalah bermula pada 21 jun sehingga 19 nov ak akan menjalani latihan industri di keningau….s0, ini bermakna aku akan berpisah dengan kengkawan aku yang aku sayangi..hurmmm…cdiey sebenarnya mau kC tinggal dorang ne..yelah selama ne kan aku mimank slalu hanG 0ut ngan dorang…p mna2 pun mesti gakk ngan dorang ne…s0, aku rasa aku hidup aku nanti akan sunyi sepi laa tanpa kehadiran meraka di sisi…ceeewaaahhhh…hahahah….nda penah g aku berpisah ngan dorang ne lama2…pling2 pun 2 bulan jakk…ne kali mau setengah tahun owhhhh…. Aku harap dorang nda laa lupa ngan aku ne….hehheh…kann aku yang pling baek antara suma….wahhhh….hahahahha…(prasan tu bha)….adeehhh…tapi bt0L laa, klu bley aku nda maw laa separate-separate ngan dowang ne….mezti aku akan winnnddduuuuu giLakkk ngan geLagat2 nakal dorang yang tersendiri….waaaaaaa……mau nangis uda aku ne menaipp…./huhuhuhuhu….cdieyy beb mau kC tinggal suma kenangan yang terindah ne….apa lah kejadian aku nanti law teda dorang di sisi aku yaaa….dorang bertiga ne jakk laa pendorong setia aku tyme2 aku d0wn…suma baGi semanGat yanG berk0baR-k0baR….wahhh giTuu….hihihih….banGGa aku dapat kawan maCam kaMu suMa…..huhuuuu….thanKz c0z suDi jaDiey kaWaN aku…heheheh….saYunk aKu ma kamurang yang talampau saYunk uDa nE…..waduuuhhhhh…..ayatttt…..mataiiii laaaa….


.... ^_^ ....
<3 bByChiCky <3

0 ceTa kaMu: